Hopp til navigasjon Hopp til bunnområdeHopp til innhold
  • Boligprosjekter
  • Tjenester
  • Referanser
  • Om oss
  • Norgeshus
  • Kontakt
DCIM100GOPROGOPR0178.JPG

Slik jobber vi

Med over 25 års erfaring i bransjen, kan vi skilte med solid kompetanse og en omfattende portefølje av vellykkede prosjekter. Våre ansatte er både faglig engasjerte og høyt kvalifiserte med enten svenne- eller mesterbrev, noe som sikrer at vi alltid leverer håndverk av ypperste kvalitet.

Steg 1: Vurdering av prosjektet

Kunden tar kontakt med oss direkte for en vurdering av sitt prosjekt med ønsker om tilbakemelding på pris og fornuftige løsninger. Dette gjelder både når det er kunder med egen tomt (EAT-kunde) som ønske å bygge bolig. Eller det være seg kunder med bolig/bygningsmasse som de ønsker rehabilitert, ombygd eller bygd på.

Vi tar alle kunder seriøst og inviterer til dialog/møte eventuelt befaring hos kunden alltid før vi starter selve kunderådgivningen.

Se våre tjenester
Kontakt oss
DCIM100GOPROGOPR8807.JPG
DCIM100GOPROGOPR8552.JPG

Steg 2: Iverksetting og gjennomføring

Med alle opplysninger og innsikt i prosjektet starter våre dyktige medarbeidere på kontoret og bearbeider prosjektet med kunden. Det være seg og etterkomme kundens ønsker/drømmer, men også det å gi gode faglige råd som kan spare kunden for dårlige løsninger og gjerne til en mere fornuftig pris for kunden med kvaliteten ivaretatt.

Deretter håndplukker vi dyktige leverandører og samarbeidspartnere som vi vet kan levere på de ulike typer prosjekter. Det er alt fra planlegging/prosjektering til ulike tekniske fag, samt leverandører av innhold til boligen/prosjektet. Her får ofte kunden egen møter med hvert enklet fag sånn at de får ivaretatt kundens behov før vi setter sammen en totalpakke til kunden basert på valg som blir gjort i hvert tilfelle. Alle våre ansatte fra formann til lærling skal være gode på kundehåndtering og bevisste på hvordan vi håndterer og gir råd til kunden.

For å omsette planlegging og prosjektering til ferdig produkt har vi dyktige og motiverte prosjektledere, tømrere og betongarbeidere som tar prosjektet videre.

Les mer om oss
Kontakt oss

Steg 3: Overtakelse og oppfølging

Når selve byggeprosessen er ferdig og kunden skal overleveres ferdig prosjekt organiseres det med ferdigbefaring i sluttfasen, overtagelse som protokollføres og som sier litt om garanti-tider og videre oppfølging.

Alle kunder følges opp med befaring ca ett år etter overtakelse for å se hvordan det har gått, og for å avdekke om det eventuelt har oppstått ting som vi bør utbedre.

Se referanser
Kontakt oss
EM_GRA~2

Personvernerklæring

Personvernerklæringen handler om hvordan denne nettsiden samler inn og bruker informasjon om besøkende. Erklæringen inneholder informasjon du har krav på når det samles inn opplysninger fra nettstedet vårt, og generell informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger. Juridisk eier av nettsiden er behandlingsansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger. Det er frivillig for de som besøker nettsidene å oppgi personopplysninger i forbindelse med tjenester som å motta nyhetsbrev og benytte del- og tipstjenesten. Behandlingsgrunnlaget er samtykke fra den enkelte, med mindre annet er spesifisert.

1. Webanalyse og informasjonskapsler (cookies)

Som en viktig del av arbeidet med å lage et brukervennlig nettsted, ser vi på brukermønsteret til de som besøker nettstedet. For å analysere informasjonen, bruker vi analyseverktøyet Google Analytics. Google Analytics bruker informasjonskapsler/cookies (små tekstfiler som nettstedet lagrer på brukerens datamaskin), som registrerer brukernes IP-adresse, og som gir informasjon om den enkelte brukers bevegelser på nett. Eksempler på hva statistikken gir oss svar på er; hvor mange som besøker ulike sider, hvor lenge besøket varer, hvilke nettsteder brukerne kommer fra og hvilke nettlesere som benyttes. Ingen av informasjonskapslene gjør at vi kan knytte informasjon om din bruk av nettstedet til deg som enkeltperson. Informasjonen som samles inn av Google Analytics, lagres på Googles servere i USA. Mottatte opplysninger er underlagt Googles retningslinjer for personvern. En IP-adresse er definert som en personopplysning fordi den kan spores tilbake til en bestemt maskinvare og dermed til en enkeltperson. Vi bruker Google Analytics sin sporingskode som anonymiserer IP-adressen før informasjonen lagres og bearbeides av Google. Dermed kan ikke den lagrede IP-adressen brukes til å identifisere den enkelte brukeren.

2. Søk

Hvis nettsiden har søkefunksjon så lagrer informasjon om hvilke søkeord brukerne benytter i Google Analytics. Formålet med lagringen er å gjøre informasjonstilbudet vårt bedre. Bruksmønsteret for søk lagres i aggregert form. Det er bare søkeordet som lagres, og de kan ikke kobles til andre opplysninger om brukerne, slik som til IP-adressene.

3. Del/tips-tjenesten

Funksjonen "Del med andre" kan brukes til å videresende lenker til nettstedet på e-post, eller til å dele innholdet på sosiale nettsamfunn. Opplysninger om tips logges ikke hos oss, men brukes kun der og da til å legge inn tipset hos nettsamfunnet. Vi kan imidlertid ikke garantere at nettsamfunnet ikke logger disse opplysningene. Alle slike tjenester bør derfor brukes med vett. Dersom du benytter e-postfunksjonen, bruker vi bare de oppgitte e-postadressene til å sende meldingen videre uten noen form for lagring.

4. Nyhetsbrev

Nettsiden kan sende ut nyhetsbrev via epost hvis du har registrert deg for å motta dette. For at vi skal kunne sende e-post må du registrere en e-postadresse. Mailchimp er databehandler for nyhetsbrevet. E-postadressen lagres i en egen database, deles ikke med andre og slettes når du sier opp abonnementet. E-postadressen slettes også om vi får tilbakemelding om at den ikke er aktiv.

5. Påmelding, skjema

Nettsiden kan ha skjema for påmelding, kontaktskjema eller andre skjema. Disse skjemaene er tilgjengeliggjort for publikum for å utføre de oppgaver de er ment å gjøre. Påmeldingsskjema er for at besøkende kan melde seg på eller registrere seg. Kontaktskjema er for at besøkende enkelt kan sende en melding til nettsidens kontaktperson. Vi ber da om navnet på innsender og kontaktinformasjon til denne. Personopplysninger vi mottar blir ikke benyttet til andre formål enn å svare på henvendelsen. Skjema sendes som epost via Mailgun som tredjepartsløsning. Hele innsendelen blir lagret hos Mailgun i 24 timer. Mellom 24 timer og 30 dager er det kun mailheader som blir oppbevart før innsendelsen blir slettet etter 30 dager. Årsaken til denne lagringen er for å bekrefte om eposter blir sendt fra nettsiden og videresendt til riktig mottaker. Når eposten er mottatt av mottaker så er det opp til mottaker å avgjøre Databehandlingsbehovet av eposten.

6. Side- og tjenestefunksjonalitet

Det blir brukt informasjonskapsler i drift og presentasjon av data fra nettsteder. Slike informasjonskapsler kan inneholde informasjon om språkkode for språk valgt av brukeren. Det kan være informasjonskapsler med informasjon som støtter om lastbalanseringen av systemet slik at alle brukere blir sikret en best mulig opplevelse. Ved tjenester som krever innlogging eller søk kan det bli brukt informasjonskapsler som sikrer at tjenesten presenterer data til rett mottaker.

7. Hvordan håndtere informasjonskapsler i din nettleser

På www.nettvett.no kan du lese om hvordan du stiller inn nettleseren for å godta/avvise informasjonskapsler, og få tips til sikrere bruk av internett.

Sertifiseringer

Sentralt Godkjent

Sentralt Godkjent

Startbank

Startbank

KTI

KTI

Great Place To work

Great Place To work

Mestermerket

Mestermerket

NHO

NHO

Stolt Tømrer

Stolt Tømrer

Godkjent Lærebedrift

Godkjent Lærebedrift

Logoen til Fredheim og Paulsby bygg
Fossegrenda 30 B, 7038 Trondheim

+47 92 89 59 00

firmapost@fp-bygg.no

Logoen til Norgeshus

En del av norgeshus

Gå til vår Facebook
Gå til vår Instagram

Snarveier

Boligprosjekter

Tjenester

Referanser

Kontakt

Om oss

Slik jobber vi

Jobbe hos oss

 

Bygget på WordPress av Smart Media | Personvernerklæring