Slik jobber vi
Med over 25 års erfaring i bransjen, kan vi skilte med solid kompetanse og en omfattende portefølje av vellykkede prosjekter. Våre ansatte er både faglig engasjerte og høyt kvalifiserte med enten svenne- eller mesterbrev, noe som sikrer at vi alltid leverer håndverk av ypperste kvalitet.
Steg 1: Vurdering av prosjektet
Kunden tar kontakt med oss direkte for en vurdering av sitt prosjekt med ønsker om tilbakemelding på pris og fornuftige løsninger. Dette gjelder både når det er kunder med egen tomt (EAT-kunde) som ønske å bygge bolig. Eller det være seg kunder med bolig/bygningsmasse som de ønsker rehabilitert, ombygd eller bygd på.
Vi tar alle kunder seriøst og inviterer til dialog/møte eventuelt befaring hos kunden alltid før vi starter selve kunderådgivningen.
Steg 2: Iverksetting og gjennomføring
Med alle opplysninger og innsikt i prosjektet starter våre dyktige medarbeidere på kontoret og bearbeider prosjektet med kunden. Det være seg og etterkomme kundens ønsker/drømmer, men også det å gi gode faglige råd som kan spare kunden for dårlige løsninger og gjerne til en mere fornuftig pris for kunden med kvaliteten ivaretatt.
Deretter håndplukker vi dyktige leverandører og samarbeidspartnere som vi vet kan levere på de ulike typer prosjekter. Det er alt fra planlegging/prosjektering til ulike tekniske fag, samt leverandører av innhold til boligen/prosjektet. Her får ofte kunden egen møter med hvert enklet fag sånn at de får ivaretatt kundens behov før vi setter sammen en totalpakke til kunden basert på valg som blir gjort i hvert tilfelle. Alle våre ansatte fra formann til lærling skal være gode på kundehåndtering og bevisste på hvordan vi håndterer og gir råd til kunden.
For å omsette planlegging og prosjektering til ferdig produkt har vi dyktige og motiverte prosjektledere, tømrere og betongarbeidere som tar prosjektet videre.
Steg 3: Overtakelse og oppfølging
Når selve byggeprosessen er ferdig og kunden skal overleveres ferdig prosjekt organiseres det med ferdigbefaring i sluttfasen, overtagelse som protokollføres og som sier litt om garanti-tider og videre oppfølging.
Alle kunder følges opp med befaring ca ett år etter overtakelse for å se hvordan det har gått, og for å avdekke om det eventuelt har oppstått ting som vi bør utbedre.